close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ייעוץ פיננסי- למי מתאים ומה הוא כולל?

מערכת שורשכה כסליו, תשעז25/12/2016

מי צריך יעוץ פיננסי ומה ייעוץ פיננסי לעסקים נותן לי?

תגיות:

יועץ פיננסי מהווה עבורנו מדריך אשר יוכל לעזור לנו לשלוט, לנהל ולפקח אחרי הכסף שלנו בצורה טובה יותר. עבור אלו שלא חזקים במספרים, וגם עבור אלו שכן אך אין להם ניסיון עם ניהול כספים של עסקים בסדר גודל מסוים, מומלץ מאוד לפנות לייעוץ כלכלי אשר יעזור לכם לבנות תכנית מפורטת ושלמה עבור ניהול נכון של העסק שלהם, ויכלול את כל ההוצאות וההכנסות השוטפות שלכם.

מי צריך ייעוץ פיננסי?

גם אם לא בורכתם ביכולות כלכליות חזקות, במקרה ויש לכם עסק פשוט בו הכמות הכוללת של הוצאות והכנסות היא קטנה, לדוגמא אתם קונים סחורה מספק מסוים ברכישה חודשית אחת, ומעבירים את הסחורה ללקוח אחד יחיד, ואין בדרך עוד הוצאות נלוות, אין לכם באמת צורך בליווי פיננסי. אתם יודעים בדיוק כמה כסף יוצא וכמה נכנס בכל עסקה או תקופת זמן משום שהמידע הוא פשוט ונמצא מול העיניים.

שכירים אשר עובדים מדי חודש גם הם לא זקוקים לייעוץ כלכלי צמוד, אלא אם במקרה וההוצאות החודשיות שלהם גבוהות מאשר ההכנסות, במקרה זה רצוי יהיה להצטייד במומחה אשר יוכל לעשות להם סדר בעניינים. כאשר ההוצאות גבוהות מההכנסות המינוס בבנק רק יגדל וכך אפשר להיכנס לבור ממנו יהיה קשה מאוד לטפס חזרה למעלה.

 

אם אתה בעל עסק ואין לך עבר מוכח של ניהול כלכלי של עסקים בסדר גודל של הקיים, כדאי לך לשקול ליווי פיננסי לעסקים אפילו אם לתקופה קצרה, כדי להכין את הקרקע והיסודות בצורה הטובה ביותר אשר תאפשר לעסק שלכם להמריא לשחקים. אם העסק שלך הוא נישתי והתחרות מתנהלת על ידי בעלי מקצוע ועסקים קטנים ולא חברות ענק, יש לך הזדמנות לגבור על המתחרים שלך בעזרת תכנית כלכלית יציבה.

מה ייעוץ פיננסי לעסקים נותן לי?

בכל תכנית כלכלית אשר נבנית במסגרת של ליווי פיננסי ישנם מספר גורמים קבועים אשר יוכלו לעשות סדר בעסק שלכם. הגורמים האלו הם ללא ספק החשובים ביותר, אך ישנם עוד המון אשר לא נמצאים כאן, והם נוטים להשתנות בין עסק לעסק.

תזרים מזומנים – כל הפעילות השוטפת של העסק שלכם צריכה להופיע בדו"ח תזרים המזומנים. שם תוכלו לבדוק כל אספקט של העסק שלכם, לתכנן פעילויות והוצאות לפי ההכנסות והקרדיט שיש לכם. מדובר בדו"ח החשוב ביותר עבור העסק שלכם, והוא יכול להוות את הקו המפריד בין עסק מפסיד לעסק מרוויח.

בניית תקציב – תקציב העסק שלכם הוא קריטי וחיוני ואין לנו אפילו צורך לציין את הסיבות לכך משום שאתם יודעים זאת היטב. בתור בעלי עסק עליכם לדעת בדיוק כמה אתם משלמים עבור כל שירות או מוצר, ולהיות ערוכים לכל הוצאה. נכון, תמיד ישנם הוצאות בלתי צפויות, אך בעזרת שירותי ייעוץ פיננסי מתאימים תוכלו להיות ערוכים גם אליהם.

הגדרות היעדים גם הם חשובות מאוד עבור התקדמות יציבה ונכונה של העסק, ולא כדאי לזלזל בנושא כפי שרבים עושים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה